APA:
کپیاردشیر، شیری، دهقانی سلطانی، مهدی، سلطانی بناوندی، اعظم، و فارسی زاده، حسین. (1394). تاثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 10(31)، 19-39. SID. https://sid.ir/paper/202681/fa
Vancouver:
کپیاردشیر شیری، دهقانی سلطانی مهدی، سلطانی بناوندی اعظم، فارسی زاده حسین. تاثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1394؛10(31):19-39. Available from: https://sid.ir/paper/202681/fa
IEEE:
کپیشیری اردشیر، مهدی دهقانی سلطانی، اعظم سلطانی بناوندی، و حسین فارسی زاده، “تاثیر کار هیجانی بر رضایت مشتری در صنعت هتلداری: نقش میانجی رضایت کارکنان،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 10، no. 31، pp. 19–39، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202681/fa