مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

784
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,098
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 69

چکیده

 هستند تا بازده سرمایهگذاریهای خود را بالا ببرند. یکی از ارزانترین و البته ارزشمندترین مسیرهای توسعه گردشگری, توجه به تبلیغات شفاهی بوده که توجه بسیاری از مجریان و محققان را به خود معطوف نموده است. برای این منظور میتوان با نگاهی متفاوت به نیروهای نظامی, آنها را به عنوان یک منبع تبلیغات شفاهی ملاحظه و مورد توجه قرار داد. چرا که هرساله تعداد زیادی نیروی نظامی در حال آموزش و خدمت در پادگانهای مستقر در شهرهای مختلف میباشند که میتوانند به عنوان ابزارهای تبلیغات شفاهی برای شهر مربوطه عمل نمایند. لذا هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر کیفیت خدمات محل خدمت سربازان بر تبلیغات شفاهی آنها به واسطه رضایت آنها از کیفیت خدمات, تصویر و نگرش آنها نسبت به شهر محل خدمت است. روش تحقیق: این پژوهش از لحاظ هدف توصیفی-کاربردی و به لحاظ گردآوری دادهها, پیمایشی است. بدین ترتیب برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شده که ضمن آن 390 نفر از نیروهای وظیفه پادگانهای شمال و شمال شرق تهران مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و طی آن با دادههای جمعآوری شده از نمونه مورد smart PLS استفاده از تکنیک معادلات ساختاری و نرمافزار 2 تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته ها: نتایج حاکی از معناداری؛ تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت گردشگران و تصویر برند, تاثیر رضایت و تصویر برند بر نگرش نسبت به شهر محل خدمت و تاثیر رضایت, تصویر برند, نگرش نسبت به شهر محل خدمت بر تبلیغات شفاهی است. کیفیت خدمات, برند شهری, تصویر برند, نگرش به برند, تبلیغات.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اکبری، محسن، هوشمندچایخانی، میلاد، و معتمد، حسن. (1394). برند, کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 10(31)، 41-69. SID. https://sid.ir/paper/202683/fa

    Vancouver: کپی

    اکبری محسن، هوشمندچایخانی میلاد، معتمد حسن. برند, کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1394؛10(31):41-69. Available from: https://sid.ir/paper/202683/fa

    IEEE: کپی

    محسن اکبری، میلاد هوشمندچایخانی، و حسن معتمد، “برند, کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 10، no. 31، pp. 41–69، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202683/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button