APA:
کپیاعرابی، سیدمحمد، و مصطفوی، امیر. (1390). الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تاثیر آنها بر عملکرد سازمان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 21(64)، 89-116. SID. https://sid.ir/paper/202866/fa
Vancouver:
کپیاعرابی سیدمحمد، مصطفوی امیر. الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تاثیر آنها بر عملکرد سازمان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1390؛21(64):89-116. Available from: https://sid.ir/paper/202866/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد اعرابی، و امیر مصطفوی، “الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تاثیر آنها بر عملکرد سازمان،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 21، no. 64، pp. 89–116، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202866/fa