مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

844
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

840
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر کشورگرایی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی

صفحات

 صفحه شروع 115 | صفحه پایان 142

چکیده

 هدف این پژوهش بررسی کشورگرایی مصرف کننده و همچنین بررسی تاثیر کشورگرایی مصرف کننده بر نگرش آنها نسبت به محصولات وارداتی و به دنبال آن قصد خرید آن محصولات می باشد. روش انجام این تحقیق, توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر, کلیه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی می باشند که با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای نسبی و تصادفی, تعداد 284 نفر به عنوان نمونه آماری مورد بررسی قرار گرفتند. پس از جمع آوری پرسشنامه ها و انجام تحلیل های آماری از قبیل رگرسیون خطی ساده و رگرسیون خطی چندگانه مشخص شد که افراد جامعه از کشورگرایی نسبتا پایینی برخوردارند و ضرورت درک شده محصول, تاثیر کشورگرایی مصرف کننده بر نگرش نسبت به واردات را تعدیل می کند و نگرش نسبت به واردات بر قصد خرید کالاهای وارداتی تاثیر می گذارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، قاسمی، حسن، و سیفی، ابوالفضل. (1389). تاثیر کشورگرایی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 20(62)، 115-142. SID. https://sid.ir/paper/202879/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، قاسمی حسن، سیفی ابوالفضل. تاثیر کشورگرایی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1389؛20(62):115-142. Available from: https://sid.ir/paper/202879/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، حسن قاسمی، و ابوالفضل سیفی، “تاثیر کشورگرایی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 20، no. 62، pp. 115–142، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202879/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا