APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، و نوروزی، عبداله. (1389). بررسی تاثیر پیچیدگی ذهنی خرید بر شناخت محصولات فایده باور (مبتنی بر فایده آنی) و محصولات لذت جویانه (مبتنی بر لذت آنی) در فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 21(87)، 39-55. SID. https://sid.ir/paper/204126/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، نوروزی عبداله. بررسی تاثیر پیچیدگی ذهنی خرید بر شناخت محصولات فایده باور (مبتنی بر فایده آنی) و محصولات لذت جویانه (مبتنی بر لذت آنی) در فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1389؛21(87):39-55. Available from: https://sid.ir/paper/204126/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، و عبداله نوروزی، “بررسی تاثیر پیچیدگی ذهنی خرید بر شناخت محصولات فایده باور (مبتنی بر فایده آنی) و محصولات لذت جویانه (مبتنی بر لذت آنی) در فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 21، no. 87، pp. 39–55، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204126/fa