APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، غفاری، فرهاد، و فرزانه، سپیده. (1390). بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 22(88)، 69-88. SID. https://sid.ir/paper/204186/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، غفاری فرهاد، فرزانه سپیده. بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1390؛22(88):69-88. Available from: https://sid.ir/paper/204186/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، فرهاد غفاری، و سپیده فرزانه، “بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 22، no. 88، pp. 69–88، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204186/fa