APA:
کپیخیری، بهرام، و حاجی محمدرضا، مریم. (1389). ارزیابی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روان شناختی خریداران متمایل به محصولات بدون نام و نشان تجاری (ژنریک) بر تصمیم گیری خرید این محصولات. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 21(85)، 131-158. SID. https://sid.ir/paper/204310/fa
Vancouver:
کپیخیری بهرام، حاجی محمدرضا مریم. ارزیابی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روان شناختی خریداران متمایل به محصولات بدون نام و نشان تجاری (ژنریک) بر تصمیم گیری خرید این محصولات. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1389؛21(85):131-158. Available from: https://sid.ir/paper/204310/fa
IEEE:
کپیبهرام خیری، و مریم حاجی محمدرضا، “ارزیابی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روان شناختی خریداران متمایل به محصولات بدون نام و نشان تجاری (ژنریک) بر تصمیم گیری خرید این محصولات،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 21، no. 85، pp. 131–158، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204310/fa