APA:
کپیغافل مبارکه، پگاه، ناظری، افسانه، و شفیعی، مهرنوش. (1397). استفاده از تکنیک مهندسی کانسی در مطالعه تطبیقی تأثیرات احساسی طراحیهای برندهای برتر طلا و جواهر بر دانشجویان دختر ایرانی؛ (مطالعه موردی: طراحی های سال 2017 برندهای تیفانی اند کو و کارتیه). مطالعات تطبیقی هنر، 8(16 )، 67-80. SID. https://sid.ir/paper/205437/fa
Vancouver:
کپیغافل مبارکه پگاه، ناظری افسانه، شفیعی مهرنوش. استفاده از تکنیک مهندسی کانسی در مطالعه تطبیقی تأثیرات احساسی طراحیهای برندهای برتر طلا و جواهر بر دانشجویان دختر ایرانی؛ (مطالعه موردی: طراحی های سال 2017 برندهای تیفانی اند کو و کارتیه). مطالعات تطبیقی هنر[Internet]. 1397؛8(16 ):67-80. Available from: https://sid.ir/paper/205437/fa
IEEE:
کپیپگاه غافل مبارکه، افسانه ناظری، و مهرنوش شفیعی، “استفاده از تکنیک مهندسی کانسی در مطالعه تطبیقی تأثیرات احساسی طراحیهای برندهای برتر طلا و جواهر بر دانشجویان دختر ایرانی؛ (مطالعه موردی: طراحی های سال 2017 برندهای تیفانی اند کو و کارتیه)،” مطالعات تطبیقی هنر، vol. 8، no. 16 ، pp. 67–80، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205437/fa