APA:
کپیپرهیزکاری، محمدمهدی، رمضانی، سعید، و حلوایی ها، وحیدرضا. (1392). بررسی تاثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. مدیریت توسعه و تحول، 5(12)، 75-80. SID. https://sid.ir/paper/205781/fa
Vancouver:
کپیپرهیزکاری محمدمهدی، رمضانی سعید، حلوایی ها وحیدرضا. بررسی تاثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1392؛5(12):75-80. Available from: https://sid.ir/paper/205781/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی پرهیزکاری، سعید رمضانی، و وحیدرضا حلوایی ها، “بررسی تاثیر نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتری در صنعت مواد غذایی ایران،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 5، no. 12، pp. 75–80، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205781/fa