APA:
کپیامینی، محمدتقی، و شهابی، سهراب. (1389). بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند. مدیریت توسعه و تحول، 2(4)، 73-83. SID. https://sid.ir/paper/205796/fa
Vancouver:
کپیامینی محمدتقی، شهابی سهراب. بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1389؛2(4):73-83. Available from: https://sid.ir/paper/205796/fa
IEEE:
کپیمحمدتقی امینی، و سهراب شهابی، “بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 2، no. 4، pp. 73–83، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205796/fa