APA:
کپیرنگریز، حسن، مهدیان، محمدجعفر، و زارع علمی، سمیه. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان. مدیریت توسعه و تحول، 4(10)، 41-47. SID. https://sid.ir/paper/205825/fa
Vancouver:
کپیرنگریز حسن، مهدیان محمدجعفر، زارع علمی سمیه. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1391؛4(10):41-47. Available from: https://sid.ir/paper/205825/fa
IEEE:
کپیحسن رنگریز، محمدجعفر مهدیان، و سمیه زارع علمی، “بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 4، no. 10، pp. 41–47، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205825/fa