APA:
کپینوربخش، سیدکامران، خیری، بهرام، و پشنگ، لیلا. (1391). بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار - فروشنده (مطالعه موردی: شرکت بهمن دیزل). مدیریت توسعه و تحول، 4(10)، 65-75. SID. https://sid.ir/paper/205830/fa
Vancouver:
کپینوربخش سیدکامران، خیری بهرام، پشنگ لیلا. بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار - فروشنده (مطالعه موردی: شرکت بهمن دیزل). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1391؛4(10):65-75. Available from: https://sid.ir/paper/205830/fa
IEEE:
کپیسیدکامران نوربخش، بهرام خیری، و لیلا پشنگ، “بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار - فروشنده (مطالعه موردی: شرکت بهمن دیزل)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 4، no. 10، pp. 65–75، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205830/fa