APA:
کپیسیدصالحی، سیدعلیرضا. (1392). طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران. مدیریت توسعه و تحول، 5(14)، 31-38. SID. https://sid.ir/paper/205855/fa
Vancouver:
کپیسیدصالحی سیدعلیرضا. طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1392؛5(14):31-38. Available from: https://sid.ir/paper/205855/fa
IEEE:
کپیسیدعلیرضا سیدصالحی، “طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 5، no. 14، pp. 31–38، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205855/fa