Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,902
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,051
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 78

چکیده

 هدف این پژوهش, تبیین تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین است. این پژوهش از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات و داده ها, توصیفی- پیمایشی است, که اطلاعات مورد نیاز از طریق مطالعات کتابخانه ای به وسیله فیش برداری و داده های مورد نیاز از طریق مطالعات میدانی به وسیله پرسشنامه گردآوری شدند. جامعه آماری, مدیران شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین بودند, که بر اساس جدول مورگان, 194 نمونه به روش نمونه گیری تصادفی ساده متناسب با حجم درون خوشه ای مورد مطالعه قرار گرفتند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها در رابطه با جمعیت شناختی, از آمار توصیفی و در رابطه با آزمون فرضیه ها, از آمار استنباطی استفاده شد. نتایج نشان داد, متغیر پشتیبانی شرکت با ضریب 0.79 بیش ترین تاثیر را بر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک و متغیر سودمندی ادراکی با ضریب 0.70 بیش ترین تاثیر را بر پذیرش تجارت الکترونیک دارد. همچنین, متغیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک با ضریب 0.87 بر پذیرش آن, تاثیر مثبت و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    بدیع زاده، علی، و ارشاد، سحر. (1395). تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین. مدیریت توسعه و تحول، -(25)، 71-78. SID. https://sid.ir/paper/205882/fa

    Vancouver: کپی

    بدیع زاده علی، ارشاد سحر. تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1395؛-(25):71-78. Available from: https://sid.ir/paper/205882/fa

    IEEE: کپی

    علی بدیع زاده، و سحر ارشاد، “تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین،” مدیریت توسعه و تحول، vol. -، no. 25، pp. 71–78، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205882/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا