APA:
کپیبدیع زاده، علی، و ارشاد، سحر. (1395). تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین. مدیریت توسعه و تحول، -(25)، 71-78. SID. https://sid.ir/paper/205882/fa
Vancouver:
کپیبدیع زاده علی، ارشاد سحر. تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1395؛-(25):71-78. Available from: https://sid.ir/paper/205882/fa
IEEE:
کپیعلی بدیع زاده، و سحر ارشاد، “تاثیر ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک بر پذیرش آن در شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی قزوین،” مدیریت توسعه و تحول، vol. -، no. 25، pp. 71–78، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205882/fa