APA:
کپیطالقانی، محمد، و سمویی، پروانه. (1388). ارزیابی اثرات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در میزان وفاداری مشتریان بانکی. مدیریت توسعه و تحول، 1(3)، 61-69. SID. https://sid.ir/paper/205887/fa
Vancouver:
کپیطالقانی محمد، سمویی پروانه. ارزیابی اثرات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در میزان وفاداری مشتریان بانکی. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1388؛1(3):61-69. Available from: https://sid.ir/paper/205887/fa
IEEE:
کپیمحمد طالقانی، و پروانه سمویی، “ارزیابی اثرات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در میزان وفاداری مشتریان بانکی،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 1، no. 3، pp. 61–69، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205887/fa