APA:
کپیعطایی فر، ربابه، علی پور، احمد، و پاشایی، لیلا. (1394). اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر جهت گیری هدف, اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی. زن و مطالعات خانواده، 7(27)، 131-159. SID. https://sid.ir/paper/206203/fa
Vancouver:
کپیعطایی فر ربابه، علی پور احمد، پاشایی لیلا. اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر جهت گیری هدف, اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی. زن و مطالعات خانواده[Internet]. 1394؛7(27):131-159. Available from: https://sid.ir/paper/206203/fa
IEEE:
کپیربابه عطایی فر، احمد علی پور، و لیلا پاشایی، “اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر جهت گیری هدف, اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی،” زن و مطالعات خانواده، vol. 7، no. 27، pp. 131–159، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/206203/fa