مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

982
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

565
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 50

چکیده

 هدف از این تحقیق, بررسی تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390 است. این تحقیق به روش توصیفی- تحلیلی اجرا شد و داده های آن به شکل میدانی جمع آوری گردید. جامعه تحقیق عبارت بود از مشتریان کتاب های ورزشی و نمونه 384 نفری از خریداران در نمایشگاه کتاب به طور تصادفی انتخاب شدند. ابزار سنجش تحقیق, پرسشنامه محقق ساخته ای حاوی 44 سوال بود که روایی و پایایی (85%) آن تایید شد.نتایج نشان داد که کیفیت کتاب ها از بعد طرح و قیمت در بین مشتریان با رشته تربیت بدنی و غیر رشته تربیت بدنی تفاوت معنی داری ندارد, اما میزان شهرت برند ناشران و جایگاه علمی مولفین کتب از دیدگاه مشتریان با رشته تربیت بدنی و غیر رشته تربیت بدنی تفاوت دارد (p<0.05). هر دو گروه مشتری ویژگی های کتب موجود را در حد مطلوب نمی دانند و انتظار بهبود کیفیت کتب را دارند؛ آنها به تالیف کتب توسط متخصصین و نشر توسط ناشرین مطلع از استانداردهای مناسب تولید کتاب و عرضه مناسب و قیمت متناسب با محتوا و توان خریداران آن تاکید داشتند. مشتریان از نحوه اطلاع رسانی درباره کتب جدید ورزشی منتشر شده راضی نبودند.لذا پیشنهاد می شود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا دانشکده های تربیت بدنی نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی در رابطه با بازاریابی و ارتباطات ورزشی برای هدایت مولفان و ناشران مبتنی بر نیاز مصرف کننده اقدام نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    قاسمی، حمید، کشکر، سارا، و موسوی، محمد. (1391). تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390. پژوهش های مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، 2(3 (پیاپی 3))، 33-50. SID. https://sid.ir/paper/206863/fa

    Vancouver: کپی

    قاسمی حمید، کشکر سارا، موسوی محمد. تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390. پژوهش های مدیریت ورزشی و علوم حرکتی[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 3)):33-50. Available from: https://sid.ir/paper/206863/fa

    IEEE: کپی

    حمید قاسمی، سارا کشکر، و محمد موسوی، “تناسب حوزه نشر کتب ورزش و تربیت بدنی با نیازهای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و غرفه های تربیت بدنی در سال 1390،” پژوهش های مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، vol. 2، no. 3 (پیاپی 3)، pp. 33–50، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/206863/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button