مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

769
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

741
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران

صفحات

 صفحه شروع 165 | صفحه پایان 194

چکیده

 این تحقیق با هدف «بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینترنتی (تجاری– بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران» انجام گرفته است. روش این تحقیق پیمایشی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوده است و پس از پرشدن پرسشنامه ها, جداول توصیفی و استنباطی از طریق نرم افزار spss بدست آمده و تحلیل شد. جامعه آماری این تحقیق را 312 شرکت های تبلیغاتی شهر تهران تشکیل داده اند.روش نمونه گیری در این تحقیق تمام شماری است. پس از انجام نظر سنجی و استخراج داده ها, نتایج نشان داد که بیشتر مدیران تبلیغاتی که جامعه آماری ما را در این تحقیق تشکیل می دادند آشنایی چندانی با پادکست و وودکستینگ نداشتند و استفاده چندانی از این نوع تبلیغات در کارهایشان نمی کردند. آنها بیشتر از بنر و موتورهای جستجو استفاده می کردند. از نظر آنها استقبال چندانی از این نوع تبلیغات نشده است و شاید دلیل عمده آن سوددهی کم پادکست و وودکستینگ و آشنا نبودن مخاطبان با این نوع تبلیغات باشد. همچنین این شرکت های تبلیغاتی کمتر از افراد متخصص در زمینه پادکست و وودکستینگ استفاده می کنند و این می تواند در آینده که پیشرفت های بیشتری در این زمینه صورت می گیرد برایشان مشکل ساز باشد. از دیدگاه مدیران تبلیغاتی اینگونه تبلیغات می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. به نظر آنها فیلم و انیمیشن نسبت به متن و عکس تاثیر بیشتری بر مخاطب دارد و تلویزیون نیز نسبت به سایر رسانه ها در زمینه تبلیغات تاثیر بیشتری بر مردم دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    مجیدی قهرودی، نسیم، و نوری نسب عسگرآبادی، فاطمه. (1391). بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران. فرهنگ ارتباطات، 2(7)، 165-194. SID. https://sid.ir/paper/207189/fa

    Vancouver: کپی

    مجیدی قهرودی نسیم، نوری نسب عسگرآبادی فاطمه. بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران. فرهنگ ارتباطات[Internet]. 1391؛2(7):165-194. Available from: https://sid.ir/paper/207189/fa

    IEEE: کپی

    نسیم مجیدی قهرودی، و فاطمه نوری نسب عسگرآبادی، “بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی (تجاری- بازرگانی) از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی شهر تهران،” فرهنگ ارتباطات، vol. 2، no. 7، pp. 165–194، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/207189/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button