APA:
کپیامیرمظاهری، امیرمسعود، و بالاد، سیدسجاد. (1391). نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت. فرهنگ ارتباطات، 2(8)، 1-39. SID. https://sid.ir/paper/207211/fa
Vancouver:
کپیامیرمظاهری امیرمسعود، بالاد سیدسجاد. نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت. فرهنگ ارتباطات[Internet]. 1391؛2(8):1-39. Available from: https://sid.ir/paper/207211/fa
IEEE:
کپیامیرمسعود امیرمظاهری، و سیدسجاد بالاد، “نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت،” فرهنگ ارتباطات، vol. 2، no. 8، pp. 1–39، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/207211/fa