APA:
کپیگرانمایه پور، علی، و شورچه ای، فرنوش. (1390). مطالعه پیرامون شیوه ها و سبک های نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران. فرهنگ ارتباطات، 1(3)، 121-152. SID. https://sid.ir/paper/207235/fa
Vancouver:
کپیگرانمایه پور علی، شورچه ای فرنوش. مطالعه پیرامون شیوه ها و سبک های نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران. فرهنگ ارتباطات[Internet]. 1390؛1(3):121-152. Available from: https://sid.ir/paper/207235/fa
IEEE:
کپیعلی گرانمایه پور، و فرنوش شورچه ای، “مطالعه پیرامون شیوه ها و سبک های نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران،” فرهنگ ارتباطات، vol. 1، no. 3، pp. 121–152، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/207235/fa