مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,177
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

633
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی فرایند دانش آفرینی در دانشگاه بر اساس رویکرد آمیخته

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 76

چکیده

 هدف پژوهش حاضر طراحی الگویی برای شناسایی فرایند دانش آفرینی در دانشگاه است. روش پژوهش از نوع آمیخته اکتشافی است و در بخش کیفی از طریق مصاحبه نیمه ساختاریافته با 14 نفر از متخصصان و صاحب نظران فرایند دانش آفرینی در دانشگاه شناسایی شد. در بخش کمی در قالب روش پژوهش توصیفی- تحلیلی و از طریق ابزار پرسشنامه پژوهشگرساخته نظرها و دیدگاه های اعضای هیات علمی «دانشگاه تهران» گردآوری شد. درنتیجه تحلیل های داده های بخش کیفی, فرایند دانش آفرینی در دانشگاه شامل 8 مرحله به شرح زیر شناسایی شد: برانگیختن حس کنجکاوی؛ خلق ایده؛ گردآوری داده و اطلاعات در مورد ایده, به اشتراک گذاشتن ایده با دیگران, سازمان دهی ایده, آزمایش ایده, تحلیل نتایج حاصل از آزمایش ایده و نشر و اشاعه. درنهایت نتایج تحلیل کمی به منظور برازش الگوی پیشنهادی برای فرایند دانش آفرینی در دانشگاه نشان می دهد که الگوی شناسایی شده برازش مطلوبی دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرکمالی، سیدمحمد، نارنجی ثانی، فاطمه، و حمیدی زاده، محمدرضا. (1395). طراحی الگوی فرایند دانش آفرینی در دانشگاه بر اساس رویکرد آمیخته. چشم انداز مدیریت دولتی، -(26 )، 57-76. SID. https://sid.ir/paper/207596/fa

    Vancouver: کپی

    میرکمالی سیدمحمد، نارنجی ثانی فاطمه، حمیدی زاده محمدرضا. طراحی الگوی فرایند دانش آفرینی در دانشگاه بر اساس رویکرد آمیخته. چشم انداز مدیریت دولتی[Internet]. 1395؛-(26 ):57-76. Available from: https://sid.ir/paper/207596/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمد میرکمالی، فاطمه نارنجی ثانی، و محمدرضا حمیدی زاده، “طراحی الگوی فرایند دانش آفرینی در دانشگاه بر اساس رویکرد آمیخته،” چشم انداز مدیریت دولتی، vol. -، no. 26 ، pp. 57–76، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/207596/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button