APA:
کپیکدیور، پروین، نعمت طاووسی، محترم، و علیزاده، فرح. (1391). رابطه سبکهای یادگیری شناختی (وابسته به زمینه و مستقل از زمینه) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان. تحقیقات روانشناختی، 4(13)، 101-115. SID. https://sid.ir/paper/207944/fa
Vancouver:
کپیکدیور پروین، نعمت طاووسی محترم، علیزاده فرح. رابطه سبکهای یادگیری شناختی (وابسته به زمینه و مستقل از زمینه) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان. تحقیقات روانشناختی[Internet]. 1391؛4(13):101-115. Available from: https://sid.ir/paper/207944/fa
IEEE:
کپیپروین کدیور، محترم نعمت طاووسی، و فرح علیزاده، “رابطه سبکهای یادگیری شناختی (وابسته به زمینه و مستقل از زمینه) و تفکر انتقادی با خودکارآمدی در دانش آموزان،” تحقیقات روانشناختی، vol. 4، no. 13، pp. 101–115، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/207944/fa