APA:
کپیعلی پورصنوبری، علی، علیزاده، حمید، ارجمندنیا، علی اکبر، و حسن زاده، سعید. (1398). اثربخشی نرم افزار آموزشی خانواده محور بر مهارت های خواندن در دانش آموزان ابتدایی با اختلال خواندن. روانشناسی افراد استثنایی، 9(36 )، 1-13. SID. https://sid.ir/paper/208363/fa
Vancouver:
کپیعلی پورصنوبری علی، علیزاده حمید، ارجمندنیا علی اکبر، حسن زاده سعید. اثربخشی نرم افزار آموزشی خانواده محور بر مهارت های خواندن در دانش آموزان ابتدایی با اختلال خواندن. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1398؛9(36 ):1-13. Available from: https://sid.ir/paper/208363/fa
IEEE:
کپیعلی علی پورصنوبری، حمید علیزاده، علی اکبر ارجمندنیا، و سعید حسن زاده، “اثربخشی نرم افزار آموزشی خانواده محور بر مهارت های خواندن در دانش آموزان ابتدایی با اختلال خواندن،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 9، no. 36 ، pp. 1–13، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208363/fa