APA:
کپیدهقانی، یوسف، و حکمتیان فرد، صادق. (1398). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی، 9(34 )، 137-158. SID. https://sid.ir/paper/208373/fa
Vancouver:
کپیدهقانی یوسف، حکمتیان فرد صادق. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1398؛9(34 ):137-158. Available from: https://sid.ir/paper/208373/fa
IEEE:
کپییوسف دهقانی، و صادق حکمتیان فرد، “اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 9، no. 34 ، pp. 137–158، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208373/fa