APA:
کپیزارعی زوارکی، اسماعیل، و غریبی، فرزانه. (1391). تاثیر آموزشی چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایه چهارم شهر اراک. روانشناسی افراد استثنایی، 2(5)، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/208400/fa
Vancouver:
کپیزارعی زوارکی اسماعیل، غریبی فرزانه. تاثیر آموزشی چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایه چهارم شهر اراک. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1391؛2(5):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/208400/fa
IEEE:
کپیاسماعیل زارعی زوارکی، و فرزانه غریبی، “تاثیر آموزشی چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایه چهارم شهر اراک،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 2، no. 5، pp. 1–19، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208400/fa