APA:
کپیجانه، مژده، ابراهیمی قوام آبادی، صغری، و علی زاده، حمید. (1391). بررسی کارکردهای اجرایی استدلال, برنامه ریزی سازمان دهی و حافظه کاری در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی در مقطع ابتدایی استان تهران. روانشناسی افراد استثنایی، 2(5)، 21-42. SID. https://sid.ir/paper/208403/fa
Vancouver:
کپیجانه مژده، ابراهیمی قوام آبادی صغری، علی زاده حمید. بررسی کارکردهای اجرایی استدلال, برنامه ریزی سازمان دهی و حافظه کاری در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی در مقطع ابتدایی استان تهران. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1391؛2(5):21-42. Available from: https://sid.ir/paper/208403/fa
IEEE:
کپیمژده جانه، صغری ابراهیمی قوام آبادی، و حمید علی زاده، “بررسی کارکردهای اجرایی استدلال, برنامه ریزی سازمان دهی و حافظه کاری در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی در مقطع ابتدایی استان تهران،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 2، no. 5، pp. 21–42، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208403/fa