APA:
کپیناجی، الهام سادات، حسن زاده، سعید، شکوهی یکتا، محسن، حجازی، الهه، و اژه ای، جواد. (1398). اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال واج محور بر حافظه فعال شنیداری و دیداری در دانش آموزان نارساخوان. مطالعات روانشناسی بالینی، 9(35 )، 173-194. SID. https://sid.ir/paper/208542/fa
Vancouver:
کپیناجی الهام سادات، حسن زاده سعید، شکوهی یکتا محسن، حجازی الهه، اژه ای جواد. اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال واج محور بر حافظه فعال شنیداری و دیداری در دانش آموزان نارساخوان. مطالعات روانشناسی بالینی[Internet]. 1398؛9(35 ):173-194. Available from: https://sid.ir/paper/208542/fa
IEEE:
کپیالهام سادات ناجی، سعید حسن زاده، محسن شکوهی یکتا، الهه حجازی، و جواد اژه ای، “اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال واج محور بر حافظه فعال شنیداری و دیداری در دانش آموزان نارساخوان،” مطالعات روانشناسی بالینی، vol. 9، no. 35 ، pp. 173–194، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208542/fa