APA:
کپیسلیمانی، اسماعیل، سپهریان آذر، فیروزه، و ایمان دوست، هاله. (1397). اثربخشی راهبردهای شناختی-فراشناختی بر سرعت پردازش اطلاعات براساس آزمون استروپ در دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری. روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)، 16(1 (پیاپی 30) )، 21-31. SID. https://sid.ir/paper/208671/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی اسماعیل، سپهریان آذر فیروزه، ایمان دوست هاله. اثربخشی راهبردهای شناختی-فراشناختی بر سرعت پردازش اطلاعات براساس آزمون استروپ در دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری. روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)[Internet]. 1397؛16(1 (پیاپی 30) ):21-31. Available from: https://sid.ir/paper/208671/fa
IEEE:
کپیاسماعیل سلیمانی، فیروزه سپهریان آذر، و هاله ایمان دوست، “اثربخشی راهبردهای شناختی-فراشناختی بر سرعت پردازش اطلاعات براساس آزمون استروپ در دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری،” روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)، vol. 16، no. 1 (پیاپی 30) ، pp. 21–31، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208671/fa