APA:
کپیموحدی، یزدان. (1398). تاثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن. ناتوانی های یادگیری، 9(2 )، 132-152. SID. https://sid.ir/paper/210100/fa
Vancouver:
کپیموحدی یزدان. تاثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1398؛9(2 ):132-152. Available from: https://sid.ir/paper/210100/fa
IEEE:
کپییزدان موحدی، “تاثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن،” ناتوانی های یادگیری، vol. 9، no. 2 ، pp. 132–152، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210100/fa