APA:
کپینریمانی، محمد، نوری، رویا، و ابوالقاسمی، عباس. (1394). مقایسه اثربخشی راهبردهای آگاهی واج شناختی و چندحسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری، 4(3 (پیاپی 14))، 104-120. SID. https://sid.ir/paper/210110/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، نوری رویا، ابوالقاسمی عباس. مقایسه اثربخشی راهبردهای آگاهی واج شناختی و چندحسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1394؛4(3 (پیاپی 14)):104-120. Available from: https://sid.ir/paper/210110/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، رویا نوری، و عباس ابوالقاسمی، “مقایسه اثربخشی راهبردهای آگاهی واج شناختی و چندحسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان،” ناتوانی های یادگیری، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14)، pp. 104–120، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210110/fa