مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,565
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,357
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره کودکان با اختلال یادگیری ریاضی

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 77

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی است. جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان پایه  چهارم دبستان در شهر اصفهان هستند که با روش نمونه گیری در دسترس از میان دانش آموزان مراجعه کننده به کلینیک اختلال یادگیری انتخاب شدند. روش پژوهش, روش مورد منفرد با طرح A-B است. در این روش پژوهشی بعد از موقعیت خط پایه, مداخله آغاز شد و طی 12 جلسه مداخله  انفرادی, برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو به آزمودنی ها ارائه گردید و سه آزمودنی طی چهار جلسه پی در پی مورد پی گیری قرار گرفتند.یافته های این پژوهش نشان داد که طی تحلیل دیداری نمودار داده ها بر اساس شاخص های آمار توصیفی و تحلیل دیداری, مداخله مورد نظر برای هر3 آزمودنی اثر بخش بوده است (با PND 92%برای آزمودنی الف و ب و 100% برای آزمودنی ج). نتایج این پژوهش نشان داد که آموزش برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خود پندارهی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی موثر میباشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    عباسیان، راضیه، عابدی، احمد، نصرآزادانی، سحر، و سیفی، زهرا. (1392). اثربخشی برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره کودکان با اختلال یادگیری ریاضی. ناتوانی های یادگیری، 3(2 (پیاپی 9))، 63-77. SID. https://sid.ir/paper/210125/fa

    Vancouver: کپی

    عباسیان راضیه، عابدی احمد، نصرآزادانی سحر، سیفی زهرا. اثربخشی برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره کودکان با اختلال یادگیری ریاضی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛3(2 (پیاپی 9)):63-77. Available from: https://sid.ir/paper/210125/fa

    IEEE: کپی

    راضیه عباسیان، احمد عابدی، سحر نصرآزادانی، و زهرا سیفی، “اثربخشی برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره کودکان با اختلال یادگیری ریاضی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 3، no. 2 (پیاپی 9)، pp. 63–77، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210125/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button