APA:
کپیکریمی، سمیه، و عسکری، سعید. (1392). اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری، 3(1 (پیاپی 8))، 79-90. SID. https://sid.ir/paper/210137/fa
Vancouver:
کپیکریمی سمیه، عسکری سعید. اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛3(1 (پیاپی 8)):79-90. Available from: https://sid.ir/paper/210137/fa
IEEE:
کپیسمیه کریمی، و سعید عسکری، “اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان،” ناتوانی های یادگیری، vol. 3، no. 1 (پیاپی 8)، pp. 79–90، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210137/fa