APA:
کپیمحمودعلیلو، مجید، موحدی، یزدان، و علی زاده گورادل، جابر. (1392). تعیین رابطه حالت های فراشناختی, سودمندی ادراک شده و تاکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری. ناتوانی های یادگیری، 3(1 (پیاپی 8))، 91-109. SID. https://sid.ir/paper/210138/fa
Vancouver:
کپیمحمودعلیلو مجید، موحدی یزدان، علی زاده گورادل جابر. تعیین رابطه حالت های فراشناختی, سودمندی ادراک شده و تاکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛3(1 (پیاپی 8)):91-109. Available from: https://sid.ir/paper/210138/fa
IEEE:
کپیمجید محمودعلیلو، یزدان موحدی، و جابر علی زاده گورادل، “تعیین رابطه حالت های فراشناختی, سودمندی ادراک شده و تاکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری،” ناتوانی های یادگیری، vol. 3، no. 1 (پیاپی 8)، pp. 91–109، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210138/fa