مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,813
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,195
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم، آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن

صفحات

 صفحه شروع 60 | صفحه پایان 78

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    کریمی، بهروز، علیزاده، حمید، و سلیمانی، اسماعیل. (1392). تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. ناتوانی های یادگیری، 3(1 (پیاپی 8))، 60-78. SID. https://sid.ir/paper/210140/fa

    Vancouver: کپی

    کریمی بهروز، علیزاده حمید، سلیمانی اسماعیل. تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛3(1 (پیاپی 8)):60-78. Available from: https://sid.ir/paper/210140/fa

    IEEE: کپی

    بهروز کریمی، حمید علیزاده، و اسماعیل سلیمانی، “تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن،” ناتوانی های یادگیری، vol. 3، no. 1 (پیاپی 8)، pp. 60–78، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210140/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button