APA:
کپیکریمی، بهروز، علیزاده، حمید، و سلیمانی، اسماعیل. (1392). تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. ناتوانی های یادگیری، 3(1 (پیاپی 8))، 60-78. SID. https://sid.ir/paper/210140/fa
Vancouver:
کپیکریمی بهروز، علیزاده حمید، سلیمانی اسماعیل. تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛3(1 (پیاپی 8)):60-78. Available from: https://sid.ir/paper/210140/fa
IEEE:
کپیبهروز کریمی، حمید علیزاده، و اسماعیل سلیمانی، “تدوین برنامه و مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم, آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن،” ناتوانی های یادگیری، vol. 3، no. 1 (پیاپی 8)، pp. 60–78، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210140/fa