APA:
کپیرضایی شریف، علی، و لاله، حدیثه. (1397). مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی, فراشناختی و برنامه ریزی شناختی در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش آموزان عادی. ناتوانی های یادگیری، 8(1 (پیاپی 28) )، 7-22. SID. https://sid.ir/paper/210142/fa
Vancouver:
کپیرضایی شریف علی، لاله حدیثه. مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی, فراشناختی و برنامه ریزی شناختی در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش آموزان عادی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 28) ):7-22. Available from: https://sid.ir/paper/210142/fa
IEEE:
کپیعلی رضایی شریف، و حدیثه لاله، “مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی, فراشناختی و برنامه ریزی شناختی در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش آموزان عادی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 8، no. 1 (پیاپی 28) ، pp. 7–22، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210142/fa