APA:
کپیاصلانی، طاهر، آقاجانی، سیف اله، رضایی شریف، علی، و پرزور، پرویز. (1395). اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری، 6(1 (پیاپی 20))، 40-59. SID. https://sid.ir/paper/210156/fa
Vancouver:
کپیاصلانی طاهر، آقاجانی سیف اله، رضایی شریف علی، پرزور پرویز. اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20)):40-59. Available from: https://sid.ir/paper/210156/fa
IEEE:
کپیطاهر اصلانی، سیف اله آقاجانی، علی رضایی شریف، و پرویز پرزور، “اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش آموزان نارساخوان،” ناتوانی های یادگیری، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20)، pp. 40–59، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210156/fa