APA:
کپینریمانی، محمد. (1391). اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی, تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی. ناتوانی های یادگیری، 2(2)، 101-122. SID. https://sid.ir/paper/210174/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد. اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی, تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1391؛2(2):101-122. Available from: https://sid.ir/paper/210174/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، “اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی, تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 2، no. 2، pp. 101–122، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210174/fa