APA:
کپیرنجبری، فهیمه، ملک پور، مختار، و فرامرزی، سالار. (1392). اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه سوم ابتدایی شهر اصفهان. ناتوانی های یادگیری، 2(4 (پیاپی 7))، 45-60. SID. https://sid.ir/paper/210185/fa
Vancouver:
کپیرنجبری فهیمه، ملک پور مختار، فرامرزی سالار. اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه سوم ابتدایی شهر اصفهان. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛2(4 (پیاپی 7)):45-60. Available from: https://sid.ir/paper/210185/fa
IEEE:
کپیفهیمه رنجبری، مختار ملک پور، و سالار فرامرزی، “اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه سوم ابتدایی شهر اصفهان،” ناتوانی های یادگیری، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 45–60، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210185/fa