APA:
کپیصدری دمیرچی، اسماعیل، و اسماعیلی قاضی ولوئی، فریبا. (1395). اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی - هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری، 5(4 (پیاپی 19))، 59-86. SID. https://sid.ir/paper/210196/fa
Vancouver:
کپیصدری دمیرچی اسماعیل، اسماعیلی قاضی ولوئی فریبا. اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی - هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1395؛5(4 (پیاپی 19)):59-86. Available from: https://sid.ir/paper/210196/fa
IEEE:
کپیاسماعیل صدری دمیرچی، و فریبا اسماعیلی قاضی ولوئی، “اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی - هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص،” ناتوانی های یادگیری، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19)، pp. 59–86، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210196/fa