APA:
کپینصرتی، فاطمه، غباری بناب، باقر، وکیلی نژاد، مریم، و کشاورزافشار، حسین. (1395). اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری، 5(4 (پیاپی 19))، 108-122. SID. https://sid.ir/paper/210199/fa
Vancouver:
کپینصرتی فاطمه، غباری بناب باقر، وکیلی نژاد مریم، کشاورزافشار حسین. اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1395؛5(4 (پیاپی 19)):108-122. Available from: https://sid.ir/paper/210199/fa
IEEE:
کپیفاطمه نصرتی، باقر غباری بناب، مریم وکیلی نژاد، و حسین کشاورزافشار، “اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص،” ناتوانی های یادگیری، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19)، pp. 108–122، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210199/fa