مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,347
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,999
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

صفحات

 صفحه شروع 108 | صفحه پایان 122

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نصرتی، فاطمه، غباری بناب، باقر، وکیلی نژاد، مریم، و کشاورزافشار، حسین. (1395). اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری، 5(4 (پیاپی 19))، 108-122. SID. https://sid.ir/paper/210199/fa

    Vancouver: کپی

    نصرتی فاطمه، غباری بناب باقر، وکیلی نژاد مریم، کشاورزافشار حسین. اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1395؛5(4 (پیاپی 19)):108-122. Available from: https://sid.ir/paper/210199/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه نصرتی، باقر غباری بناب، مریم وکیلی نژاد، و حسین کشاورزافشار، “اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص،” ناتوانی های یادگیری، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19)، pp. 108–122، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210199/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا