APA:
کپینریمانی، محمد، و سلیمانی، اسماعیل. (1392). اثربخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی (حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. ناتوانی های یادگیری، 2(3 (پیاپی 6))، 91-115. SID. https://sid.ir/paper/210204/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، سلیمانی اسماعیل. اثربخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی (حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛2(3 (پیاپی 6)):91-115. Available from: https://sid.ir/paper/210204/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، و اسماعیل سلیمانی، “اثربخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی (حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 91–115، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210204/fa