APA:
کپیصیدانلو، توران، و باقرپور، معصومه. (1396). تاثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری. ناتوانی های یادگیری، 7(2 )، 40-54. SID. https://sid.ir/paper/210222/fa
Vancouver:
کپیصیدانلو توران، باقرپور معصومه. تاثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1396؛7(2 ):40-54. Available from: https://sid.ir/paper/210222/fa
IEEE:
کپیتوران صیدانلو، و معصومه باقرپور، “تاثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری،” ناتوانی های یادگیری، vol. 7، no. 2 ، pp. 40–54، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210222/fa