APA:
کپیامانی، المیرا، فدایی، الناز، توکلی، مسعود، شیری، اسماعیل، و شیری، ولی. (1396). مقایسه برنامه ریزی, توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن). ناتوانی های یادگیری، 7(2 )، 94-111. SID. https://sid.ir/paper/210226/fa
Vancouver:
کپیامانی المیرا، فدایی الناز، توکلی مسعود، شیری اسماعیل، شیری ولی. مقایسه برنامه ریزی, توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن). ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1396؛7(2 ):94-111. Available from: https://sid.ir/paper/210226/fa
IEEE:
کپیالمیرا امانی، الناز فدایی، مسعود توکلی، اسماعیل شیری، و ولی شیری، “مقایسه برنامه ریزی, توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن)،” ناتوانی های یادگیری، vol. 7، no. 2 ، pp. 94–111، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210226/fa