APA:
کپیرضایی، اکبر، و کرمانی زاده، رکسانا. (1394). تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان. ناتوانی های یادگیری، 4(4 (پیاپی 15))، 49-65. SID. https://sid.ir/paper/210239/fa
Vancouver:
کپیرضایی اکبر، کرمانی زاده رکسانا. تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1394؛4(4 (پیاپی 15)):49-65. Available from: https://sid.ir/paper/210239/fa
IEEE:
کپیاکبر رضایی، و رکسانا کرمانی زاده، “تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان،” ناتوانی های یادگیری، vol. 4، no. 4 (پیاپی 15)، pp. 49–65، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210239/fa