APA:
کپیآهنگرقربانی، زهره، حاجلو، نادر، سپهری نسب، زهرا، و معزز، رقیه. (1398). اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل. ناتوانی های یادگیری، 8(4 )، 7-26. SID. https://sid.ir/paper/210247/fa
Vancouver:
کپیآهنگرقربانی زهره، حاجلو نادر، سپهری نسب زهرا، معزز رقیه. اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1398؛8(4 ):7-26. Available from: https://sid.ir/paper/210247/fa
IEEE:
کپیزهره آهنگرقربانی، نادر حاجلو، زهرا سپهری نسب، و رقیه معزز، “اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل،” ناتوانی های یادگیری، vol. 8، no. 4 ، pp. 7–26، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210247/fa