APA:
کپیخانخانی زاده، هنگامه، و باقری، سحر. (1391). اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری، 2(1)، 43-52. SID. https://sid.ir/paper/210253/fa
Vancouver:
کپیخانخانی زاده هنگامه، باقری سحر. اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1391؛2(1):43-52. Available from: https://sid.ir/paper/210253/fa
IEEE:
کپیهنگامه خانخانی زاده، و سحر باقری، “اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری،” ناتوانی های یادگیری، vol. 2، no. 1، pp. 43–52، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210253/fa