APA:
کپیفربودنیا، بابک، فرهنگی، علی اکبر، و سلطانی فر، محمد. (1395). نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند. مطالعات رسانه ای، 11(34-35)، 7-19. SID. https://sid.ir/paper/211768/fa
Vancouver:
کپیفربودنیا بابک، فرهنگی علی اکبر، سلطانی فر محمد. نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1395؛11(34-35):7-19. Available from: https://sid.ir/paper/211768/fa
IEEE:
کپیبابک فربودنیا، علی اکبر فرهنگی، و محمد سلطانی فر، “نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند،” مطالعات رسانه ای، vol. 11، no. 34-35، pp. 7–19، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211768/fa