APA:
کپیصالح بلوردی، آنیتا. (1392). ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه معناشناسی. مطالعات رسانه ای، 8(22)، 81-90. SID. https://sid.ir/paper/211897/fa
Vancouver:
کپیصالح بلوردی آنیتا. ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه معناشناسی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1392؛8(22):81-90. Available from: https://sid.ir/paper/211897/fa
IEEE:
کپیآنیتا صالح بلوردی، “ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه معناشناسی،” مطالعات رسانه ای، vol. 8، no. 22، pp. 81–90، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211897/fa