APA:
کپیفرهنگی، علی اکبر، و شاه منصوری، بیتا. (1391). لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی. مطالعات رسانه ای، 7(16)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/211907/fa
Vancouver:
کپیفرهنگی علی اکبر، شاه منصوری بیتا. لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1391؛7(16):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/211907/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر فرهنگی، و بیتا شاه منصوری، “لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی،” مطالعات رسانه ای، vol. 7، no. 16، pp. 1–14، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211907/fa