APA:
کپینیرومند، لیلا. (1391). میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان. مطالعات رسانه ای، 7(16)، 83-96. SID. https://sid.ir/paper/211917/fa
Vancouver:
کپینیرومند لیلا. میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1391؛7(16):83-96. Available from: https://sid.ir/paper/211917/fa
IEEE:
کپیلیلا نیرومند، “میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان،” مطالعات رسانه ای، vol. 7، no. 16، pp. 83–96، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211917/fa