Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,136
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,295
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان

صفحات

 صفحه شروع 83 | صفحه پایان 96

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    نیرومند، لیلا. (1391). میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان. مطالعات رسانه ای، 7(16)، 83-96. SID. https://sid.ir/paper/211917/fa

    Vancouver: کپی

    نیرومند لیلا. میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1391؛7(16):83-96. Available from: https://sid.ir/paper/211917/fa

    IEEE: کپی

    لیلا نیرومند، “میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان،” مطالعات رسانه ای، vol. 7، no. 16، pp. 83–96، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211917/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا